Gratis verzenden en retourneren
Snelle levering
Achteraf betalen
Persoonlijk advies
Menu
0

Contact

 

Hoe kun je mij bereiken?

 

Email                : [email protected]
Telefoon           : 0592 422928

Whatsapp        : 0592-422928
Facebook         : Dekbedovertrekken & Zo

Dekbedovertrekken & Zo
Steenkamp 4d
9461 VC Gieten

KvK-nummer: 76956547     
Btw-nummer: NL003149846B97   

 

Je kunt mij bereiken via email, telefoon, whatsapp, facebook of via het contactformulier op deze pagina. Onder aan deze pagina vind je een overzicht van de veelgestelde vragen. 

Staat je vraag hier niet tussen, of heb je een vraag over je bestelling, een bepaald product of heb je hulp nodig bij het maken van de voor jou beste keuze? Aarzel dan niet en neem gerust contact met me op.  

  Ik help je graag! 

Ik ben telefonisch bereikbaar op onderstaande tijden:

  • Maandag:    10.00 - 17.00
  • Dinsdag:      10.00 - 17.00
  • Woensdag:  10.00 - 17.00
  • Donderdag: 10.00 - 17.00
  • Vrijdag:         10.00 - 17.00
  • Zaterdag:     10.00 - 17.00
0592-422928
0592-422928
Dekbedovertrekken & Zo

Steenkamp 4d

9461 VC

Gieten

STEL HIER JE VRAAG

Veelgestelde vragen

Contact
Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen ?

Bij vragen kun je contact opnemen met Monique:

Telefoon : 0592-422928 op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Email : Je kunt een email sturen naar [email protected]. Ik doe mijn uiterste best om je email zo snel mogelijk te beantwoorden. Wanneer je mij een email stuurt met een terugbelverzoek, bel ik je zo spoedig mogelijk terug. 

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling ?

1) Wanneer je het product van je keuze hebt gevonden kies dan de knop Bestellen. Het product wordt toegevoegd aan de winkelwagen. In de winkelwagen kun je eventueel het aantal van de gekozen artikelen nog aanpassen. 2) Wanneer je klaar bent met winkelen kun je in de winkelwagen kiezen voor de gewenste betaalmethode, en een eventueel kortingscode invoeren. Hierna kun je verder door de knop Bestel deze artikelen te kiezen. Om je bestelling te kunnen verwerken en versturen hebben wij enkele persoonlijke gegevens van je nodig. Ook kun je hier nog eventuele opmerkingen of vragen kwijt met betrekking tot je bestelling, en dienen de Algemene Voorwaarden te worden geaccepteerd. 3) Wanneer je dit gedaan hebt krijg je een overzicht van je bestelling en de ingevoerde persoonlijke gegevens. Indien alles akkoord is, kun je kiezen voor definitief bestellen. Je order is nu bevestigd en je ontvangt hiervan van ons een bevestiging per email.

Kan ik ook telefonisch bestellen ?

Het is zeker mogelijk om telefonisch een bestelling door te geven. Je kunt contact met ons opnemen op telefoonnummer 0592-422928. Nadat je telefonisch je bestelling hebt doorgegeven, ontvang je van ons een bevestiging en een factuur. De bestelling zal worden verstuurd zodra we de betaling hebben ontvangen.

Betalen
Hoe kan ik betalen in jullie webshop ?

Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je betalen middels IDEAL, Klarna, Paypal, in 3 termijnen met In3, Creditcard, KBC, Bamcontact, Belfius, Fashioncheque, VVV Giftcard en de YourGift kaart.

Is het veilig om op de site van Dekbedovertrekken & Zo te betalen ?

Dekbedovertrekken & Zo garandeert je veiligheid als je winkelt via internet. Je gegevens worden versleuteld verstuurd en worden nooit aan derden verstrekt.

Ik ben mijn betaallink kwijt. Wat moet ik doen ?

Wanneer je je betaallink kwijt bent, stuur dan een email naar [email protected]. Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk een nieuwe betaallink.

Hoe kan ik een cadeaukaart inwisselen ?

Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je ook met de Fashioncheque, VVV Gift kaart en Your Gift betalen. Daarvoor heb je de code nodig die achterop de kaart staat. Bij de betaalmethode kun je aangeven dat je je bestelling wilt voldoen met je cadeaukaart. ( Let op : Je code dien je niet in te voeren kortingscode ) Nadat je je gegevens hebt ingevoerd krijg je een overzicht van je bestelling. Indien alles klopt kun je kiezen voor kopen. Hierna verschijnt het betaalscherm voor betaling per Cadeaukaart en kun je de code invoeren, waarna bij voldoende krediet op je Cadeaukaart de betaling wordt afgerond. Een deelbetaling met de cadeaukaart ( waarbij een restbedrag overblijft) wordt aangevuld met een IDEAL betaling.

Waarom kan er maar tot €50 worden betaald met de VVV Cadeaukaart?

Juni 2020 is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving geïmplementeerd in de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft). De invoering hiervan heeft impact op het accepteren van een aantal cadeaukaarten, waaronder de VVV Cadeaukaart, omdat deze gezien worden als ‘elektronisch geld’ (EGI) en vallen onder de werking van deze wet. Met ingang van 1 juli 2020 mag het deel van de transactie van de VVV Cadeaukaart niet meer zijn dan €50. Uiteraard kan de klant het resterende deel van de transactie betalen met iDeal.

Ik wil graag meerdere cadeaukaarten inwisselen. Hoe doe ik dat ?

Je kunt meerdere Cadeaukaarten inwisselen. Nadat je de eerste Cadeaukaart hebt ingevoerd, kun je dit nog een keer herhalen. Je kunt nu de code van de andere kaart invoeren en weer kiezen voor toepassen. Indien er nog een restant dient te worden voldaan, dan kan dit middels IDEAL.

Kan ik ook iets onder rembours laten versturen ?

Het is helaas niet meer mogelijk om je bestelling onder rembours te ontvangen. Wel kun je gebruik maken van Klarna Achteraf Betalen, je ontvangt hierbij eerst je product en kunt dan binnen 14 dagen na ontvangst betalen.

Verzenden
Hoeveel bedragen de verzendkosten ?

Wij versturen alle bestellingen binnen Nederland zonder verzendkosten.Voor Belgie en Duitsland rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Uiteraard is het ook mogelijk om naar andere landen te versturen. De verzendkosten zijn per email op te vragen bij [email protected]

Verzenden jullie ook naar het buitenland ?

Ja, wij kunnen in principe naar alle landen versturen. Hiervoor is het wel van belang dat dit middels wet en regelgeving ook realiseerbaar is. Wij rekenen hiervoor echter wel een toeslag voor verzendkosten.

Je kunt per email navraag doen wat de verzendkosten bedragen.

Retourneren
Kan ik een artikel ruilen ?

Wil je graag een ander artikel ontvangen ? Je kunt het artikel retour sturen, en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Wij storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk na ontvangst, en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven het product te willen ruilen, terug.

Hoe kan ik een artikel retourneren ?

Retourneren binnen Nederland is kosteloos mogelijk.

 

Retour aanmelden

 

Middels bovenstaande retourlink kun je je retour aanmelden en wanneer deze is goedgekeurd kun je het pakketlabel uitprinten. Voor uitgebreide informatie over het herroepingsrecht kun je terecht op : https://www.dekbedovertrekkenenzo.nl/service/disclaimer/

Ik heb mijn dekbedovertrek uit de verpakking gehaald, maar wil het bij nader inzien toch retourneren. Is dit nog mogelijk ?

Dekbedovertrekken en hoeslakens welke uit de verpakking zijn geweest kunnen niet meer kosteloos worden geretourneerd. Wij kunnen dan niet meer het gehele bedrag aan je terugstorten. Dit omdat wij het artikel niet meer kunnen verkopen als een nieuw artikel, er is namelijk niet meer te beoordelen of het product gebruikt is of niet. Je dient rekening te houden met een waardevermindering van het product van 65% van het aankoopbedrag, dit is afhankelijk van de staat waarin wij de artikelen retour ontvangen.

 

Garantie
Heb ik ook garantie op producten die ik bij jullie koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Reviews
Hoe worden reviews over Dekbedovertrekken & Zo verzameld?

Wanneer een klant een aankoop heeft gedaan in mijn webshop, vraag ik deze enkele dagen na ontvangst van hun bestelling of zij misschien een review willen schrijven over hoe zij hun aankoop ervaren.

 

Hoe worden de reviews verzamelt:

    • Klanten ontvangen 8 dagen na de levering van hun bestelling een email met de vraag of zij mijn webshop willen beoordelen.

 

Dit wat je moet weten over de reviews op Dekbedovertrekken & Zo:

  • De reviews worden verzameld via Feedbackcompany.
  • Alleen klanten die een bestelling hebben ontvangen worden uitgenodigd om een review te schrijven.
  • Wij tonen de hele review, ook wanneer deze (deels) negatief is.

 

 Het review beleid van Feedbackcompany is hier terug te vinden.

Cookies
Klachten
Ik heb een klacht. Wat moet ik doen ?

Wij vinden het belangrijk dat je als klant tevreden bent over onze service en producten. Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in je bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Mocht er iets zijn met een van onze producten , of ben je niet tevreden over onze service, dan horen we dit natuurlijk graag. Je kunt je klacht per email aan [email protected] laten weten , en wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met je opnemen om samen tot een goede oplossing te komen. Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)." De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die je kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.

Wil je op de hoogte blijven van alle leuke nieuwtjes en acties?

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

Je hebt geen artikelen in je winkelwagen.

Totaal incl. btw:€0,00
Klarna Betaal lateriDealPayPalGiftcardCreditCardBancontactKBCBelfius

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.