Contact & Veelgestelde vragen

Dekbedovertrekken & Zo

De Weegbree 5

9461 KM Gieten

0592-422928

KvK-nummer: 59872276 
Btw-nummer: NL853NL853675879B01

 

 

Algemene Voorwaarden

Aanvullende Algemene Voorwaarden

 

1 Contact
1.1 Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen ?

Telefoon : Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Email : Je kunt een naar info@dekbedovertrekkenenzo.nl. Wij doen ons uiterste best om je email zo snel mogelijk te beantwoorden. Wanneer je ons een email stuurt met een terugbelverzoek, bellen we je zo spoedig mogelijk terug. Chat : Linksonder in beeld heb je de mogelijkheid ons een vraag te stellen via de chat. Via de chat kunnen we je vragen direct beantwoorden. Wanneer we niet via de chat bereikbaar zijn, kun je een bericht voor ons achterlaten.

2 Bestellen
2.1 Hoe plaats ik een bestelling ?

1) Wanneer je het product van je keuze hebt gevonden kies dan de knop Bestellen. Het product wordt toegevoegd aan de winkelwagen. In de winkelwagen kun je eventueel het aantal van de gekozen artikelen nog aanpassen. 2) Wanneer je klaar bent met winkelen kun je in de winkelwagen kiezen voor de gewenste betaalmethode, en een eventueel kortingscode invoeren. Hierna kun je verder door de knop Bestel deze artikelen te kiezen. Om je bestelling te kunnen verwerken en versturen hebben wij enkele persoonlijke gegevens van je nodig. Ook kun je hier nog eventuele opmerkingen of vragen kwijt met betrekking tot je bestelling, en dienen de Algemene Voorwaarden te worden geaccepteerd. 3) Wanneer je dit gedaan hebt krijg je een overzicht van je bestelling en de ingevoerde persoonlijke gegevens. Indien alles akkoord is, kun je kiezen voor definitief bestellen. Je order is nu bevestigd en je ontvangt hiervan van ons een bevestiging per email.

2.2 Kan ik ook telefonisch bestellen ?

Het is zeker mogelijk om telefonisch een bestelling door te geven. Je kunt contact met ons opnemen op telefoonnummer 0592-422928. Nadat je telefonisch je bestelling hebt doorgegeven, ontvang je van ons een bevestiging en een factuur. De bestelling zal worden verstuurd zodra we de betaling hebben ontvangen.

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen in jullie webshop ?

Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je betalen middels IDEAL, overboeking, Paypal, Creditcard, Sofort Banking, MisterCash, Fashioncheque, VVV Giftcard en de YourGift kaart.

3.2 Is het veilig om op de site van Dekbedovertrekken & Zo te betalen ?

Dekbedovertrekken & Zo garandeert je veiligheid als je winkelt via internet. Je gegevens worden versleuteld verstuurd en worden nooit aan derden verstrekt.

3.3 Ik ben mijn betaallink kwijt. Wat moet ik doen ?

Wanneer je je betaallink kwijt bent, stuur dan een email naar info@dekbedovertrekkenenzo.nl. Wij sturen je dan zo spoedig mogelijk een nieuwe betaallink.

3.4 Hoe kan ik een cadeaukaart inwisselen ?

Bij Dekbedovertrekken & Zo kun je ook met de Fashioncheque, VVV Gift kaart en Your Gift betalen. Daarvoor heb je de code nodig die achterop de kaart staat. Bij de betaalmethode kun je aangeven dat je je bestelling wilt voldoen met je cadeaukaart. ( Let op : Je code dien je niet in te voeren kortingscode ) Nadat je je gegevens hebt ingevoerd krijg je een overzicht van je bestelling. Indien alles klopt kun je kiezen voor kopen. Hierna verschijnt het betaalscherm voor betaling per Cadeaukaart en kun je de code invoeren, waarna bij voldoende krediet op je Cadeaukaart de betaling wordt afgerond. Een deelbetaling met de cadeaukaart ( waarbij een restbedrag overblijft) wordt aangevuld met een IDEAL betaling.

3.5 Ik wil graag meerdere cadeaukaarten inwisselen. Hoe doe ik dat ?

Je kunt meerdere Cadeaukaarten inwisselen. Nadat je de eerste Cadeaukaart hebt ingevoerd, kun je dit nog een keer herhalen. Je kunt nu de code van de andere kaart invoeren en weer kiezen voor toepassen. Indien er nog een restant dient te worden voldaan, dan kan dit middels IDEAL.

3.6 Kan ik ook iets onder rembours laten versturen ?

Het is helaas niet meer mogelijk om je bestelling onder rembours te ontvangen. Wel kun je gebruik maken van Afterpay Achteraf Betalen, je ontvangt hierbij eerst je product en kunt dan binnen 14 dagen na ontvangst betalen.

4 Verzenden
4.1 Hoeveel bedragen de verzendkosten ?

Wij versturen alle bestellingen binnen Nederland zonder verzendkosten.Voor Belgie en Duitsland rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Uiteraard is het ook mogelijk om naar andere landen te versturen. De verzendkosten zijn per email op te vragen bij info@dekbedovertrekkenenzo.nl

4.2 Verzenden jullie ook naar het buitenland ?

Ja, levering is mogelijk in een aantal Europese landen. Wij rekenen hiervoor echter wel een toeslag.

5 Retourneren
5.1 Kan ik een artikel ruilen ?

Wil je graag een ander artikel ontvangen ? Je kunt het artikel retour sturen, en een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Zodra we het artikel retour hebben ontvangen zullen wij direct het aankoopbedrag terugstorten.

5.2 Hoe kan ik een artikel retourneren ?

Stuur een email naar onze klantenservice welk artikel je graag wilt retourneren. Je krijgt dan van ons een email met een retourlink. Middels deze retourlink kun je het pakketlabel uitprinten. Retourneren binnen Nederland is kosteloos mogelijk binnen 14dagen. Voor uitgebreide informatie over het herroepingsrecht kun je terecht op : https://www.dekbedovertrekkenenzo.nl/ruilen-en-retourneren

5.3 Ik heb mijn dekbedovertrek uit de verpakking gehaald, maar wil het bij nader inzien toch retourneren. Is dit nog mogelijk ?

Dekbedovertrekken en hoeslakens welke uit de verpakking zijn geweest kunnen niet meer worden geretourneerd. In uitzonderingsgevallen is het mogelijk een artikel welke uit de verpakking is geweest te retourneren. Wij kunnen dan niet het gehele bedrag aan je terugstorten. Dit omdat wij het artikel niet meer kunnen verkopen als een nieuw artikel, er is namelijk niet meer te beoordelen of het product gebruikt is of niet. Je dient rekening te houden met een waardevermindering van het product van 65% van het aankoopbedrag, dit is afhankelijk van de staat waarin wij de artikelen retour ontvangen.

6 Garantie
6.1 Heb ik ook garantie op producten die ik bij jullie koop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

7 Klachten
7.1 Ik heb een klacht. Wat moet ik doen ?

Wij vinden het belangrijk dat je als klant tevreden bent over onze service en producten. Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in je bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Mocht er iets zijn met een van onze producten , of ben je niet tevreden over onze service, dan horen we dit natuurlijk graag. Je kunt je klacht per email aan info@dekbedovertrekkenenzo.nl laten weten , en wij zullen dan binnen 5 werkdagen contact met je opnemen om samen tot een goede oplossing te komen. Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)." of je kunt terecht kan bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Neem contact op
* Verplichte velden

Gratis Verzenden en Retourneren

Snelle Levering

Persoonlijke service, we helpen je graag

Achteraf Betalen binnen 14 dagen via Afterpay