Corona ; De gevolgen voor online bestellingen
Online bestellen en de Corona Crisis
Iedereen heeft te maken met de effecten en beperkingen van het coronavirus. Dat geldt helaas ook voor Dekbedovertrekken & Zo. Wij, en ook onze leveranciers, houden de richtlijnen van het RIVM nauwlettend in de gaten. Als er in die richtlijnen dingen veranderen, kan dat dus rechtstreeks gevolgen hebben voor onze bedrijfsvoering en voor de levering van jouw bestelling. Houd daar rekening mee. In deze blog leggen we uit wat er voor jou, als klant van Dekbedovertrekken & Zo, verandert.
Met welke veranderingen moet ik rekening houden?
We doen onze uiterste best om je ook in deze vervelende tijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Voor jou als klant is het echter belangrijk om te weten dat een aantal dingen anders kan gaan dan je van ons gewend bent. Het gaat om veranderingen op het gebied van bezorging, leveringstermijn en retourzendingen. Maar we hebben ook leuk nieuws, want de sale is weer begonnen! Je koopt nu dus extra voordelig je nieuwe beddengoed bij ons. Hieronder lees je wat er bij ons anders gaat dan anders.
Kan ik mijn dekbedovertrekken nog gewoon online bestellen?
Net zoals altijd, kun je bij ons gewoon online bestellen. In principe versturen we alle bestellingen binnen de vermelde levertijd die je op onze website vindt. Door de extra voorzorgsmaatregelen van bezorgdiensten kan het echter voorkomen dat de levering iets vertraging oploopt. Dat vinden we natuurlijk heel vervelend, maar het is helaas niet anders. Zoals je van ons gewend bent, ontvang je een Track & Trace code zodra wij je bestelling versturen. Daarmee kun je zelf in de gaten houden wanneer je jouw pakketje kunt verwachten.
Kan ik mijn pakketje thuis laten bezorgen?
Ja, je kunt je pakketje gewoon bij je thuis laten bezorgen. De bezorgdiensten zullen je pakketje niet aan de deur aan je overhandigen, maar voor de ingang neerzetten. Zelf blijven ze op afstand staan, totdat jij het pakketje hebt opgepakt. Dit alles is bedoeld om handcontact te vermijden. Helaas is het heel onpersoonlijk, maar dat is momenteel de werkwijze.
Wat als ik voor een zending moet tekenen?
Bij een aantal zendingen kan het nodig zijn dat je ervoor moet tekenen. In verband met het coronavirus kan de bezorger je handtekening niet op de gebruikelijke wijze ontvangen. In plaats daarvan zal hij of zij de laatste drie cijfers van je ID noteren.
Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
Bevalt je bestelling om wat voor reden dan ook niet? Dan kun je het ook nu aan ons terugsturen. Gewoonlijk mag je onze producten 14 dagen op proef hebben. Omdat het door de corona maatregelen niet altijd lukt om het product binnen die termijn te retourneren, geldt op alle bestellingen tijdelijk een extra lange retourperiode van 30 dagen.
Verwerken jullie mijn retourbetaling binnen 14 dagen?
Door de voorzorgsmaatregelen van het RIVM kan het iets langer duren voordat wij je retour kunnen verwerken. Wij zullen je retourzending echter altijd binnen de gestelde termijn van 14 dagen verwerken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat een eventuele terugbetaling te lang duurt.
Kan ik een bestelling doen als ik in België woon?
Nu de grenzen zijn afgesloten, zijn internationale zendingen wat lastiger geworden. Maar als jij in België woont, kun je nog steeds bij ons bestellen. Door nieuwe maatregelen van de Belgische regering is een deel van de PostNL-vestigingen in België echter gesloten. Daardoor kunnen we jouw bestelling niet naar zo’n afhaalpunt versturen en kan jij je bestelling daar niet ophalen. Voor zover de bezorgdiensten in België blijven functioneren, bezorgen ze jouw pakketje wel gewoon bij je thuis. Ook in België geldt een extra lange retourtermijn van 30 in plaats van 14 dagen.
Tot slot nog een leuk nieuwtje over de SALE
Na al deze formaliteiten sluiten we graag af met wat leuks. Want onze sale gaat natuurlijk ook gewoon door. Zoals altijd vullen we de SALE pagina regelmatig aan met nieuwe aanbiedingen. In onze SALE staan dekbedovertrekken uit vorige seizoenen, dit zijn uitlopende collecties. Ook wij willen graag dat al onze collega's deze moeilijke periode doorkomen en wij zullen dan ook niet gaan stunten met uitverkoopprijzen van de nieuwe collecties. #samenstaanwesterk. Dus als jij zin hebt in een splinternieuw dekbedovertrek, moet je onze website in de gaten houden. De nieuwe collectie staat voor het grootste gedeelte al online en wordt dagelijks aangevuld! Je vindt bij ons altijd een ruim assortiment dekbedovertrekken, hoeslakens en dekbedden van hoge kwaliteit. Scoor in de sale nog een lekkere warme flanellen dekbedovertrek of een fleurig katoenen dekbedhoes van de vorige collectie. Uiteraard vind je ook de allernieuwste producten in de modekleuren van dit seizoen op onze website. Kom je snel een kijkje nemen?
Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het weten!
Heb je nog vragen, opmerkingen of suggesties over de coronacrisis? Stuur ons dan een e-mail of een bericht via whatsapp of Facebook. Ook telefonisch zijn we op kantooruren bereikbaar. Wij willen je graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Met elkaar proberen we de moed erin te houden en er het allerbeste van te maken. Dan rest mij nog jullie allemaal een goede gezondheid toe te wensen!